Вгору

CreditMarket

Назва проекту
ГлавнаяCreditMarket

Результати:

  1. Замовник дотримує всі встановлені міжнародні та локальні вимоги щодо ведення регламентованого бухгалтерського обліку;
  2. Підрозділ ГК ЦФР за встановленим розкладом або за запитом оперативно формує для керуючої компанії звітність за стандартами МСФЗ;
  3. Налагоджена безперебійна взаємодія сайту і облікової системи: оперативне вивантаження заявок в BAS: Бухгалтерія і відстеження їх статусу на сайті.

Автоматизація бухгалтерських завдань та бюджетування лідера ринку споживчого кредитування CFR (CreditMarket) за допомогою компанії assino

CreditMarket

Бізнес-завдання:
Задіяні рішення:
Галузь:
Мета
  • Оновлення корпоративної системи для цілей бухгалтерського обліку
  • Забезпечити інтеграцію сайту з обліковою системою для обробки і оплати online-замовлень
  • Оптимізація формування та оплати рахунків постачальникам послуг
  • Отримувати знеособлені дані по зарплаті з впровадженої раніше програми BAS: ЗУП
  • Відображати операції з обліку об’єктів оренди за стандартами МСФЗ (IFRS) 16
  • Формувати «в один клік» фінансову звітність для керуючої компанії
  • Вивантажувати і завантажувати оплати в BAS Бухгалтерія 2.1
Завдання
  • Впровадження актуальної версії BAS: Бухгалтерія для України 2.1;
  • Інтеграція BAS: Бухгалтерія для України 2.1 з корпоративним сайтом: обмін з контрагентами та підрозділами, автоматична обробка, узгодження і оплата заявок на грошові позики;
  • Налаштування обміну системи бухгалтерського обліку з раніше впровадженої конфігурацією BAS: ЗУП для отримання знеособлених даних із зарплати;
  • Забезпечення функціоналом для відображення операцій за стандартами МСФЗ 16 «Оренда»;
  • Впровадження підсистеми бюджетування.
Ситуація до старту проекту

Група компаній «Центр фінансових рішень» є одним з лідерів ринку споживчого кредитування, активно конкурує з найбільшими роздрібними банками України. Надає послуги також від ТОВ «ФК «ЦФР» під торговою маркою «КредитМаркет». Компанія більше 10 років працює на території всієї країни, має більше 100 регіональних відділень.

На момент звернення до міжнародної консалтингової компанії assino для автоматизації фінансових завдань в компанії Замовника використовувалася більш не підтримується конфігурація 1С: БО 1.2 з інтегрованим галузевим рішенням ДК «ІНТАЛЄВ». Програма була знята з підтримки і всі оновлення доводилося робити вручну, що було досить трудомістким процесом. Також робота з системою обмежувалося ліцензією до 10 користувачів.

Після аудиту бізнес-процесів компанії за рекомендацією експертів assino керівництво ЦФР прийняло рішення перейти на нову систему управління BAS: Бухгалтерія для України 2.1 з перенесенням залишків зі старої бази. Крім цього, для вирішення поставлених завдань була впроваджена підсистема бюджетування, проведена інтеграція з сайтом компанії і BAS: Зарплата і управління персоналом.

Важливу роль у виборі партнера зіграв проектний підхід assino, високий рівень компетенцій фахівців і великий досвід в сфері автоматизації завдань бухгалтерського обліку.

Що ми зробили
  • Впровадили систему BAS: Бухгалтерія для України 2.1 з можливістю одночасної роботи до 30 користувачів;
  • Налаштували інтеграцію конфігурації з сайтом компанії;
  • Забезпечили обмін необхідних даних з BAS: ЗУП
  • Розробили функціонал для обліку заявок з сайту
  • Розробили механізм по роботі з рахунками на оплату постачальникам
  • Запровадили інструментарій для обліку об’єктів оренди по стандарту IFRS 16
  • Запровадили підсистему бюджетування і казначейства
  • Реалізували інтеграцію з системою Клієнт-банку з експорту сформованих в BAS: Бухгалтерія для України 2.1 платежів та імпорту ознаки їх оплати.
  • Реалізували інтеграцію з системою Клієнт-банку з експорту сформованих в BAS: Бухгалтерія для України 2.1 платежів та імпорту ознаки їх оплати.
Результати
  • Замовник дотримує всі встановлені міжнародні та локальні вимоги щодо ведення регламентованого бухгалтерського обліку;
  • Підрозділ ГК ЦФР за встановленим розкладом або за запитом оперативно формує для керуючої компанії звітність за стандартами МСФЗ;
  • Налагоджена безперебійна взаємодія сайту і облікової системи: оперативне вивантаження заявок в BAS: Бухгалтерія і відстеження їх статусу на сайті;
  • Забезпечено можливість узгодження заявок з сайту в 3 етапи, їх оплати та формування пакету документів по ним;
  • Оптимізовано бізнес-процеси по формуванню, узгодження та оплаті пакетів документів постачальникам по отримуваним послугам;
  • Автоматизовано роботу з Клієнт-банком;
  • Користувачі системи можуть відображати операції з обліку об’єктів оренди за стандартами МСФЗ 16;
  • Реалізована можливість формувати звіти по бюджетам коштів і витрат за допомогою підсистеми бюджетування.

У вас схожі завдання? Ми точно знаємо, як їх вирішити!

Отримати консультацію
Схожі кейси

Розробка універсального шаблону ERP-системи для дочірніх підприємств Siemens на території Східної Європи

Dr.Theiss Naturwaren Rus організував повний процес маркування лікарських препаратів в компанії

Світовий лідер виробництва фрикційних гальмівних технологій TMD Friction працює cross-docking в країнах ЄАЕС за допомогою ERP-системи